پشتیبانی صرافی بایننس از به‌روز رسانی شبکه تتا، هایو و فایل کوین
نوشته شده توسط : ادمین

 

رمزارزها و بازارهای زیر به لیست سرویس‌های صرافی‌های ارز دیجیتال اضافه شدند:

صرافیرمزارز جدیدبازار آنی (SPOT)سایر اطلاعیه‌ها
کوینکس QNT
ERN 
QNT/USDT , QNT/BTC
ERN/USDT
 
کوکوین NGM
LPT
NGM/USDT
LPT/USDT
برداشت توکن BRG به دلیل متوقف شدن تراکنش‌ها در زنجیره اصلی آن به حالت تعلیق درآمده است.

صرافی بایننس

صرافی بایننس از به‌روزرسانی و هاردفورک شبکه‌های Hive, THETA و فایل کوین (FIL) پشتیبانی می‌کند.

  • جزییات: به‌روزرسانی و هاردفورک شبکه Hive در ۳۰ ژوئن (۹ تیر) انجام می‌شود. واریز و برداشت رمز ارز HIVE از ساعت ۱۷:۳۰ به وقت تهران به حالت تعلیق در می‌آید. به‌روزرسانی و هاردفورک شبکه THETA در همان روز حدودا در ساعت ۲۲:۳۰ انجام می‌شود که از یک ساعت قبل از آن واریز و برداشت رمز ارز THETA متوقف می‌شود. به‌روزرسانی شبکه فایل کوین بامداد ۱۰ تیر انجام می‌شود. واریز و برداشت رمزارز FIL از ساعت ۱:۳۰ به وقت تهران متوقف خواهد شد. معاملات رمز ارزهای نامبرده در این مدت در صرافی بایننس ادامه خواهد داشت. در این به‌روزرسانی‌ها توکن جدیدی ایجاد نمی‌شود.

صرافی بایننس از برنامه تغییر نام و انتقال توکن بیت کوین کش ABC با نماد BCHA به توکن eCash با نماد XEC پشتیبانی می‌کند.

  • جزییات: بزرگ‌ترین صرافی رمز ارز جهان از برنامه تغییر نام و انتقال توکن Bitcoin Cash ABC با نماد BCHA به توکن XEC به نسبت یک به ۱،۰۰۰،۰۰۰ پشتیبانی می‌کند. بایننس ملزومات فنی این برنامه را برای تمام کاربرانی که در کیف پول این صرافی توکن BCHA دارند انجام می‌دهد. توجه داشته باشید تا پایان این برنامه واریز XEC به صرافی بایننس مقدور نخواهد بود و در صورت واریز توکن شما به حساب کاربری‌تان اضافه نمی‌شود. اطلاعات زمانبندی اسنپ شات این برنامه و امکان واریز و برداشت توکن XEC متعاقبا اعلام می‌گردد.

صرافی بایننس برنامه سواپ قرارداد پروتکل Spartan را تکمیل کرده است. واریز و برداشت توکن SPARTA در این صرافی مجددا برقرار شده است. این صرافی از این پس تنها از پروتکل نسخه دوم اسپارتان و توکن جدید پشتیبانی می‌کند و در هر تراکنش بخش کوچکی از دارایی سوزانده و برای همیشه از چرخه گردش خارج می‌شود.

صرافی گیت

صرافی گیت برنامه Hold&EARN را برای توکن‌های ORC و DPR برگزار می‌کند.

  • جزییات: کاربران می‌توانند تا تاریخ ۱۵ تیر ماه در این برنامه شرکت کنند و تا سقف ۱۰۰٪ سود سالانه کسب کنند.

صرافی گیت کمپین طراحی توکن‌های NFT را به مدت یک ماه برگزار می‌کند.

  • جزییات: هنرمندان، کاربران عادی و سازمان‌های تخصصی در حوزه NFT می‌توانند تا تاریخ ۲۸ جولای (۶ مرداد) در این برنامه شرکت کنند و آثار خود را برای دریافت گواهینامه رسمی در این صرافی ارائه دهند. کاربران با دریافت این گواهینامه در پروموشن‌ها و برنامه‌های مالی این صرافی در اولویت قرار می‌گیرند. درآمد فروش مستقیما به درآمد خالقان این NFTها تبدیل می‌شود و بخشی از آن به صندوق هنرهای NFT صرافی گیت اختصاص داده می‌شود که در آینده برای حمایت از هنرمندان در این پلتفرم استفاده می‌شود. برای شرکت در این کمپین باید ایمیلی (به آدرس: nft@mail.gate.io ) با عنوان Gate.io NFT Magic Box Creator Recruitment Program Application ارسال شود. در آن ایمیل UID کاربر، اطلاعات تماس، اثر هنری یا کار NFT ساخته شده و نام آن و مختصر توضیحاتی درباره اثر، آدرس شبکه‌های اجتماعی سازنده به همراه لینک سایر آثار NFT ساخته شده توسط شما (در صورت وجود) ارسال شود.

صرافی پنکیک سواپ

صرافی پنکیک سواپ به کاربران خود توکن NFT هدیه می‌دهد.

  • جزییات: پنکیک سواپ به کاربرانی که تا قبل از ساعت ۶ صبح تاریخ ۸ تیر در استخرهای مرکب این صرافی توکن CAKE سپرده‌گذاری کرده باشند توکن NFT سه بعدی خود با نام Syrup Soak هدیه می‌دهد. همچنین کاربرانی که در یکی از دوره‌های پیش‌بینی این صرافی (از زمان راه‌اندازی تا دوره ۱۲،۱۰۰) شرکت کرده باشند مشمول دریافت توکن NFT با نام Claire خواهند بود.

صرافی غیر متمرکز پنکیک سواپ پروتکل ADEx Network را به لیست استخرها و فارم‌های خود اضافه کرده است. کاربران می‌توانند با سپرده‌گذاری (استیکینگ) توکن CAKE توکن ADX دریافت کنند و با مشارکت در فارم ADX-BUSD توکن CAKE دریافت نمایند.

کاربران ایرانی توجه داشته باشند به دلیل آنکه کشور ایران در لیست OFAC قرار دارد، هیچ سازمانی به صورت قانونی اجازه خدمات‌دهی به کاربران ایرانی را ندارد لذا اکثر صرافی‌های خارجی احراز هویت را برای کاربران ایرانی محدود کرده اند. احراز هویت با پاسپورت ایرانی در صرافی های خارجی به مثابه بسته شدن حساب شما می باشد. پس احتمال از دست رفتن سرمایه کاربران در این صرافی‌ها وجود دارد. توصیه می‌شود از این صرافی‌ها با احراز هویت ایرانی استفاده نکنید.

 منبع
میهن بلاکچین

 




:: بازدید از این مطلب : 1072
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: